شرایط و روشهای تست و مرجوعی

رعایت حق خریدار و فراهم آوردن رضایت کامل او از فرآیند خرید، از اهدافی است که مجموعه ما همواره در تحقق آن کوشیده است. در فروشگاه اینترنتی هونک کار پردازش و بسته‌بندی کالاها به دقت انجام می‌گیرد و تطابق اجناس با ویژگی‌های اعلام شده در وبسایت بررسی می‌شود. با این حال نمی‌توان بروز خطا را غیرممکن دانست. به همین منظور فروشگاه آنلاین هونک روند بازگرداندن کالاهای مرجوعی را در نظر گرفته است.

شرایط مرجوعی کالا چیست؟

درصورت رخ دادن هریک از موارد زیر، می‌توانید کالایی که تحویل گرفته‌اید را مرجوع نمایید.

وجود خرابی و مشکلات ظاهری در کالای ارسالی:

  • وجود ترک، شکستگی، فرورفتگی و یا برآمدگی در بدنه محصول، به طوری که موجب تغییر جدی در شکل ظاهری آن شده و یا استفاده از آن را دچار مشکل کرده باشد.

ارسال کالای اشتباه:

  • وجود اختلاف در سایز، رنگ و یا مدل بین محصول ارسال شده و کالای سفارش داده شده.

شرایط بازگرداندن کالا شامل محصولات زیر نمی‌شود:

کالاهایی که در اثر استفاده نادرست آسیب دیده‌اند:

  • کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح و یا رعایت نکردن موارد توصیه شده از سوی شرکت سازنده، دچار آسیب دیدگی شوند قابل بازگردانی نخواهند بود.

کالاهایی که مورد پسند مشتری قرار نمیگیرند :

  • کالاهایی که مشتری خرید انجام میدهد و زمانی که به دست مشتری میرسد متوجه میشود که کالایی نبوده که مد نظرش بوده است و خواستار مرجوع میباشد که به دلیل سلیقه ای بودن شامل مرجوعی قرار نمیگیرند ( تمامی  اطلاعات کالا در سایت قرار گرفته شده تا مشتری با اطلاعات کامل خرید انجام دهد )

چگونه سفارش خود را مرجوع کنیم؟

پس از اینکه از امکان بازگردانی کالای مورد نظر خود اطمینان حاصل کردید، باید در 24 ساعت اول پس از اینکه بسته به دستتون رسید از طریق شماره‌ پشتیبانی تماس بگیرید و به واحد پشتیبانی اطلاع دهید و سپس عکس از کالای آسیب دیده را ارسال کرده تا همکاران ما شمارا راهنمایی کنند.